0

نیوزی لینڈ کیخلاف ممکنہ قومی ٹیم میں کون کون شامل؟

نیوزی لینڈ کے خلاف پہلے ٹی ٹوئنٹی کے لیے پاکستان کی ممکنہ پلیئنگ الیون میں کون کون شامل ہوگا۔

پاکستان کرکٹ ٹیم جمعرات کو پنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں نیوزی لینڈ کے خلاف پانچ میچوں کی سیریز کے پہلے ٹی ٹوئنٹی میں مدمقابل ہو گی۔ ٹاس شام 6:30 بجے (PST) پر ہوگا اور میچ شام 7:00 بجے (PST) پر شروع ہوگا۔

ٹیم کی قیادت بابر اعظم کریں گے جو صائم ایوب کے ساتھ اننگز کا آغاز کریں گے۔ یہ جوڑی پاکستان کی اننگز کو ٹھوس آغاز فراہم کرے گی۔ ان کے بعد، وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان تیسرے نمبر پر آنے کے لیے تیار ہیں جو مڈل آرڈر میں استحکام اور اننگز کو آگے بڑھا رہے ہیں۔

بیٹنگ لائن اپ کو مضبوط کرنے کے لیے ایک اہم فیصلہ عثمان خان اور فخر زمان کے درمیان انتخاب ہوگا۔ دونوں کھلاڑی اپنی اپنی صلاحیتوں کا اظہار کر چکے ہیں۔

آل راؤنڈر کے شعبے میں پاکستان کو شاداب خان، افتخار احمد، اور عماد وسیم کی تینوں پر انحصار کرنے کا امکان ہے۔ بلے اور گیند دونوں سے کردار ادا کرنے کی ان کی صلاحیت ٹیم کو استعداد فراہم کرے گی اور کپتان کو قیمتی اختیارات پیش کرے گی۔

متوقع بارش کے حالات کے پیش نظر، پاکستان موافق حالات سے فائدہ اٹھانے کے لیے چار پیسر شامل کر سکتا ہے جن میں شاہین آفریدی، محمد عامر، نسیم شاہ اور عباس آفریدی شامل ہیں۔

پاکستان ممکنہ الیون:

بابر اعظم، صائم ایوب، محمد رضوان (وکٹ)، عثمان خان/فخر زمان، شاداب خان، افتخار احمد، عماد وسیم، عباس آفریدی، شاہین آفریدی، نسیم شاہ، محمد عامر

فاسٹ بولر محمد عامر نے چار سال بعد قومی ٹیم کی جرسی پہنے تصویر شیئر کردی۔ انہوں نے تصویر شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا کہ  ’شروع اللہ کا نام لے کر، الحمدللہ، تقریباً چار سال بعد جرسی پہنی ہے۔

واضح رہے کہ محمد عامر پاک نیوزی لینڈ سیریز کے لیے قومی اسکواڈ میں شامل ہیں۔

پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان پانچ ٹی ٹوئنٹی میچوں پر مشتمل سیریز کا کل سے آغاز ایسے وقت میں ہو رہا ہے جب ملک کے بیشتر علاقے بارشوں کی لپیٹ میں ہیں اور آج شام سے بارش برسانے والا نیا سسٹم بھی ملک میں داخل ہو رہا ہے۔ ایسے میں شائقین کرکٹ کو فکر ہے کہیں سیریز بارش میں نہ بہہ جائے۔

سیریز کے ابتدائی تین میچز پنڈی کرکٹ اسٹیڈیم میں جب کہ آخری دو میچز قذافی اسٹیڈیم لاہور میں کھیلے جائیں گے۔

تاہم جڑواں شہروں میں کل سے تین روز تک بارش کی پیشگوئی ہے جس کے باعث پنڈی میں کھیلے جانے والے ابتدائی دو میچز جو بالترتیب جمعرات 18 اپریل اور ہفتہ 20 اپریل کو شیڈول ہیں، ان کے بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply