0

کراچی سے سابق رکن قومی اسمبلی جمیل احمد کا بھی پی ٹی آئی سے علیحدگی کا اعلان

اسلم خان کے بعد کراچی سے تعلق رکھنے والے سابق رکن قومی اسمبلی جمیل احمد خان نے بھی پاکستان تحریک انصاف کی جانب سے علیحدگی کا اعلان کیا۔

سابق رکن قومی اسمبلی کیپٹن جمیل احمد خان نے موجودہ صورتحال کے تناظر میں ویڈیو بیان جاری کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اب بھگوان 13 سال تک پاکستان آرمی چیف کی خدمات انجام دے رہا ہے، بڑے فخر کے ساتھ راضی ہو سکتا ہوں کہ میرا بیٹا پاک فوج لیفٹیننٹ ملکی دفاع میں ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاک فوج کے ایک عقیدت مند اور محبت کا ساتھی، سیاست اور پاکستان تحریک انصاف کو اس کے لیے جوائن کیا تھا کہ ملک کی بہتر خدمت آخرکار سکوں۔

جمیل احمد نے کہا کہ 9 مئی کو جو واقعہ پیش آیا تھا ان میں کچھ شرپسندوں نے ملکی تنصیبات، پاکستانی فوج کی تنصیبات پر جلاؤ گھیراؤ کیا، ملک میں امن و امان کی صورتحال پیدا کی اور حکومت کی ریاست کو رٹ کووا دیا۔

اپنے ویڈیو پیغام میں انہوں نے مزید کہا کہ تمام واقعات کی پرزور مذمت کرتا ہوں اور سمجھتا ہوں کہ تمام افراد کو قانون کے دائرے میں لایا استعمال کیا جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ان واقعات سے دلبرداشتہ اور دکھ میں آج پاکستان تحریک انصاف سے الگ ہو رہا ہوں، میرے لیے پاکستان اور میری افواج پاکستان بہت مقدمے ہیں۔

سابق رکن قومی اسمبلی کا کہنا تھا کہ میں سمجھتا ہوں کہ پاکستان میں بہت بڑی طاقت ہے اور دنیا کی کوئی طاقت نہیں اس ملک کو مٹا نہیں، ان شاء اللہ یہ ملک بہت ترقی کرے گا۔ اپنی خدمات جاری رکھوں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply