0

‘انسٹینٹ گلو ماسک’ کس طرح تیار کیا جاتا ہے؟

آپ کے کھانے کی جگہ موجود ہے جس کی بنیاد پر استعمال ہونے والی والی کچھ میں افادیت کی علامت ہیں جن کے استعمال سے خواتین تاحال ناواقف ہیں۔

اگر آپ کو خطرہ بننا پڑا تو حالات میں گھر میں ہی ماسک لگانا اور فیشل تیار کیا، جس کے نتائج دیکھ کر آپ خود حیران رہ جائیں گے اور اس کو معمول کا حصہ لینا پڑے گا۔

اس سے اے آر وائی کے پروگرام گڈ مارننگ پاکستان میں میرے بیوٹیشن ڈاکٹر ام راحیل نے ‘انسٹینٹ گلو ماسک’ بنانے کا آسان طریقہ کار خواتین کو بتایا۔

ڈاکٹر ام راحیل نے بتایا کہ انسٹینٹ گلوکار ماسک کا استعمال کسی سائیڈ ایفیکٹس کے رنگت کو گورا، جلد کو ترو تازہ اور جوان بناتا ہے۔ اس میں کلینزر، اسکرب اور ماسک تین خصوصیات پائی جاتی ہے، اسے قدرتی اشیاء کے فارمولے کے ساتھ تیار کیا گیا ہے۔

پر ‘انسٹینٹ گلو’ یعنی چمک کے لیے حسب ضرورت تربوز ایک چمچ، ٹماٹر کا پیسٹ دو پر چمچ، بھیگی ہوئی جو ایک چمچ اور فریش کریم ایک چمچ کے لیے آپ کو چاروں اجزاء ملا کر بلینڈز آپ کا ‘انسٹینٹ گلو’ ماسک تیار

اب اس ماسک کو، گردن اور بازو والوں پر لگا دیں، جب آدھا سوکھا جائے تو اب کھیرے کے باریک قتلون کو میں بگھو کر کے اپنے پاس رکھو، 15 منٹ بعد انگلیوں کے پوروں سے گولائی میں مساجد پر مساج کرتے ہیں۔ دھونے کے سامان انہوں نے بتایا کہ اس ماسک کو مرد عورت اور بچے بھی استعمال کرتے ہیں۔

تبصرے

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply