0

کیوی کے چھلکے کیوں کھانے چاہیں؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ طاقت حقیقی طور پر اس کے پھلوں کے چھلکوں میں شمار ہونے والے فوائد کو بہتر بناتی ہے اور اسے بھی بے حد پسند کیا جاتا ہے__فوٹو:
کیا آپ جانتے ہیں کہ طاقت حقیقی طور پر اس کے پھلوں کے چھلکوں میں شمار ہونے والے فوائد کو بہتر بناتی ہے اور اسے بھی بے حد پسند کیا جاتا ہے__فوٹو:

باہر سے نیچے اور اندر سے ہلکے رنگ کا پھل کیوی دکھنے میں خوبصورت اس سے زیادہ ذائقہ دار ہے، لیکن یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ لوگ اسے کیسے مارتے ہیں؟

برابر براؤنڈ رنگ کا چھلکا اتار کر اندر سے نرم ہی کھا لیا جاتا ہے اور اگر آپ کو کوئی کیوی کی جگہ اس کا چھلکا کھانا ہے تو آپ اس کے پھل کی حالت پر شبہ کریں۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ طاقت حقیقی طور پر اس کے پھلوں کے چھلکے میں بے شمار سہولتیں فراہم کرتی ہے اور اسے بالکل درست بھی کہا جاتا ہے۔

اس پھل میں ہر طرح کے صحت کے فوائد اور چھلکے ان کے فوائد میں اضافہ کرتے ہیں۔

آپ کا زیادہ:

ماہرین کے مطابق کیوی کے چھلکے میں موجود آپ کے پاس آپ کے نظام کو بہتر ہے، یہ آپ کے درد کو قبول کرنے کی شکایت بھی کرتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ پھل میں اچھی طرح سے ہوتا ہے لیکن اگر اس کے چھلکے کھائے جائیں تو اس سے ان کے جسم کو زیادہ نقصان پہنچا۔

ایک مکمل کیوی کو چھلکے آپس میں کھانے سے اس کا مواد 50 فیصد زیادہ ہوتا ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے:

کیوی کے چھلکے میں پھلوں سے تین گنا زیادہ اینٹی آکسیڈنٹس ہیں جو آپ کے جسم کو مختلف بیماریوں سے بچاتے ہیں اور آپ کو جلد بوڑھا نہیں ہونا چاہیے۔

کیوی کے چھلکوں میں‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اساق کی)، سیاسی اور پولس فینولز موجود ہیں

فولیٹ کا اچھا طریقہ:

کیوی فروٹ کی جلد آپ کے جسم میں فولیٹ کی مقدار میں 34 فیصد حصہ ڈالتا ہے۔ فولیٹ، کمیونٹی B9 نے بھی کہا کہ آپ کا جسم، کاربوہائیڈریٹس کو گلوکوز میں تبدیل کرنے کا کام کرتے ہیں جو جسم میں توانائی پیدا کرتے ہیں۔

یہ آپ کے جگر، جلد، بالوں اور لوگوں کے لیے اہم ہیں، اور یہ آپ کے اعصابی نظام کو صحیح طریقے سے کام فراہم کرتا ہے۔

یہ حاملہ خواتین کے لیے بہترین ہیں۔

وہ افراد کو گردے کے مریض ہیں اور ماضی میں ان کی طاقت میں پتھری رہ جاتی ہے، وہ افراد کیوی چھلکوں سے پرہیز کرتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ چھلکوں کسی کی مقدار، جس کی وجہ سے زیادہ طاقت پیدا ہوتی ہے اس میں طاقت کے نشان سے ان کی تعداد بڑھ جاتی ہے۔

کیوی کے چھلکوں کو آپ کی طرح پھل کھا سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ خالی چھلکے بھی کھائے جاسکتے ہیں، اور ان چھلکوں کو کھانے کا ایک طریقہ ہے کہ آپ اسے سموتھی میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔

نوٹ: یہ مضمون طبی دے میں شائع کیا گیا ہے تفصیلات پر، قارین اسبورڈ سے اپنے معالج سے بھی ضروری ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply