0

14مئی کو انتخابات کے حکم پر الیکشن کمیشن کی نظرثانی درخواست پرسماعت آج ہوگی

فوٹو: فائل
فوٹو: فائل

اسلام آباد: جمعے کو پنجاب میں 14 مئی کو انتخابات کے حکم پر کمیشن کی رائے ثانی درخواست پر آج جواب دیا گیا۔

نظر پاکستان عمر عطا بندیال کی سربراہی میں تین رکنی بینچ 12 بجے حاضر کرے گا، اعجاز الاحسن اور منظر منیب اختر بینچ کا حصہ بنوں گا۔

خیال رہے کہ 4 اپریل کو فیصلہ سناتے ہوئے 14 مئی کو پنجاب میں انتخابات کا حکم دیا گیا تھا تاہم 14 مئی کی ڈیڈ لائن پر عدالتی حکم پر عمل درآمد نہیں ہوا۔

3 مئی کو عدالتی کمیشن نے عدالتی رائے دہندگی پر دوسری دائر کی تھی، درخواست عدالت میں انتخابات میں تاریخ پر عدالت میں جمع کرائی۔

عدالت نے کہا ہے کہ 15 مئی کو کیس کی سماعت کرتے ہوئے آپ کو نوٹس جاری کیا تھا، کمیشن، کمیشن، اٹاارنی جنرل، پنجاب حکومت نے سیاسی کوانتظام جاری کیا ہے۔

گزشتہ روز انتخابات میں انتخابات کے لیے جمع ہونے کے لیے پنجاب کے خلاف درخواست کی نظرثانی نگر میں پنجاب حکومت اور اختیار حکومت نے عدالت میں جواب جمع کروایا۔

گجرات حکومت نے پنجاب میں 14 مئی کو انتخابات کے پرنظرثانی کی استدعا کی۔

انتخابی حکومت نے جواب میں کہا کہ آزادانہ اور شفاف انتخابات کرانے والوں کی آزادانہ ذمہ داری ہے کہ کمیشن کے اختیارات کو غیر موثر کر دیا جائے، پنجاب انتخابات میں پہلے تو قومی اسمبلی کے انتخابات متاثر ہوئے ہیں۔ ہونےکا اندیشہ۔

نگران حکومت نے فوری طور پر پنجاب میں انتخابات کی مخالفت کرتے ہوئے کہا کہ موقف کی تاریخ کا ریاستی اختیارات دیگر اداروں کو دینے کے لیے، 14 مئی آئینی تاریخ دے کر اختیارات کے تقسیم کی خلاف ورزی ہوئی، آرٹیکل 218 کے تحت صاف شفاف انتخابات کرانا انتخابی کمیشن کا اختیار، متبادل کی تقسیم کے پیش نظر انتخابات میں خیبرپختونخوا کے سامنے کی تاریخ نہیں بتائی گئی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply