0

اماراتی سفیر کا کراچی میں اعلیٰ حکومتی عہدیداران و معززین کے اعزاز میں عشائیہ

فوٹو: رپورٹ جیو نیوز
فوٹو: رپورٹ جیو نیوز

متحدہ عرب امارات کے پاکستانی سفیر حماد عبید ابراہیم الزابی نے کراچی میں اعلیٰ حکومتی وزیروں، سیاستدانوں کے سفیروں اور دیگر اہم جماعتوں کے اعزاز میں عشائیہ کی حمایت کی۔

عشائیے میں سندھ میں وزیر اعلیٰ، بلدیات حسین شاہ، وزیر خاص و افرادی قوت سندھ سعید غنی، ناصر آغا سراج درانی کویت، بحرین، عمان اور دیگر ممالک کے صحافیوں سے تعلق رکھنے والے دیگر معززین نے بھی شرکت کی۔ ۔

عشائیہ کا شمالی کوریا جنرل عت کراچی بخیت یق الرومیتی کی علاقہ گاہ پر کیا؟ تقریب میں پیپلز کی اعلیٰ حکام، سیاسی و تجارتی تنظیم نے بھی شرکت کی۔

فوٹو: رپورٹ جیو نیوز
فوٹو: رپورٹ جیو نیوز

انہوں نے کہا کہ سفیر نے سندھ، اعلیٰ سندھویسی کے دیگر اعلیٰ اختیاراتی وزیر سے دوطرفہ تعلقات پر بھی بات چیت کی۔

دوطرفہ تجارت کے فروغ اور نئے تجارتی منصوبوں پر بھی بات چیت پر متحدہ عرب امارات کے مشہور سفیر اماراتی سفیر حماد عبید ابراہیم الزابی کا کہنا تھا کہ کراچی آمد پر مجھے ہمیشہ ایک خوشی کا احساس ہوتا ہے۔ سندھ باالخصوص کراچی والوں کی محبت اور زندہ دلی وطن اور گھر سے دوری کا احساس نہیں دلاتی۔

اماراتی سفیروں نے مہانوں کی جانب سے پاک یو اے ای دوستی کی مضبوطی اور دونوں ممالک کی سلامتی کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

اماراتی جنرل کراچی انتہائی محبت کرنے والے اور متحرّک شخصیت۔ سندھ کے ساتھ ملک میں بھی سیلاب متاثرین کی مدد ہو یا کراچی میں ہونے والا کوئی واقعہ بخیت عتیق الرومیتی ہمیشہ پیش کرتا ہے۔

اس موقع پر بخیت عتیق الرومیتی نے کہا کہ بانی یو ای ای دوستی کی بنیاد تھی، اس کی بنیاد کو مضبوط بنانا ہم سب کا فرض ہے۔ یہاں کے لوگوں سے محبت اور عزت نے کبھی وطن اور اہل خانہ سے دوری کا احساس نہیں کیا۔

انشا اللہ سندھ حکومت کے تعاون سے جلد سیلاب متاثرین کے لیے تعمیر کا منصوبہ شروع کر دیا گیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply