0

9 مئی کے واقعات میں ملوث افراد کو آرمی ایکٹ کے تحت کارروائی کی جائے گی: قرارداد منظور

وزیر دفاع خواجہ آصف نے 9 مئی یوم سیاہ سے متعلق قرارداد قومی اسمبلی میں پیش کی منظور کی—فوٹو: فائل
وزیر دفاع خواجہ آصف نے 9 مئی یوم سیاہ سے متعلق قرارداد قومی اسمبلی میں پیش کی منظور کی—فوٹو: فائل

قومی اسمبلی میں ایک قرار داد عرضی کیا گیا 9 مئی کو واقعہ میں ملوث افراد کو منظور کرنے والے افراد کی ایکٹ 1956، نیچے گردی ایکٹ اور ضابطہ فوجداری کے تحت کارروائی کی کارروائی کی گئی۔

وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ 9 مئی یوم سیاہ سے متعلق قرارداد قومی اسمبلی میں پیش کی گئی۔

داد میں کہا گیا ہے کہ 9 مئی کو دل دہلا دینے والے شرمناک واقعہ پیش آئے، ملوث عناصر کے خلاف موجودہ قانون کے تحت کارروائی کی جائے، مددگار، رابطہ قرار داد ایکٹ 1956، ملال گردی ایکٹ اور ضابطہ فوجداری کے خلاف۔ کے تحت کارروائی

قرارداد میں کہا گیا ہے کہ 9 مئی کے واقعات سے پوری دنیا میں پاکستان میں تشخص متاثر ہوا، اس پر مسلح افواج کے ساتھ مکمل اظہار یکجہتی کرتا ہے۔

اس کے علاوہ 9 مئی کے واقعات پرقومی اسمبلی میں مذموم قرارداد بھی پیش کی گئی۔

نو مئی کے کیسز خود ایکٹ اور آرمی ایکٹ کے تحت چلیں گے: خواجہ آصف

اس موقع پر قومی اسمبلی سے خطاب کرتے ہوئے وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ 9 مئی کے واقعات کے مقدمات ملک کے موجودہ قوانین کے تحت چلیں گے، نو مئی کے کیسز آپ ایکٹ اور آرمی کے تحت چلیں گے۔

انہوں نے کہا کہ آڈیولکس کمیشن کے دودھ پینے کے لیے پانی کا پانی بنانے کے لیے آڈیو کی شناخت ہونا چاہیے، پی ٹی آئی کمیشن کو کیا، ججوں کے ججوں پراعتراض کیا ہے، قاضی صاحب۔ فائز عیسیٰ نے اپنے کردار کی جنگ لڑی وہ سب کے سامنے ہے، عمران خان نے اب تک 9 مئی کے واقعے کی واضح الفاظ میں وضاحت نہیں کی، عمران خان نے یہ واقعہ بھی دوبارہ گرفتار کیا تو پھر اس کا ردعمل آیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply