0

لوگوں کو چھوڑ کے بعد کا دن پسند نہیں آتا؟ دلچسپ سوچ جانیں

اس کا تجارتی کروڑوں افراد کو ہوتا ہے / تصاویر
اس کا تجارتی کروڑوں افراد کو ہوتا ہے / تصاویر

آپ اپنے شوہر کو بہت پسند کرتے ہیں یا طالب علم میں ہوں، پھر اس بات کا قوی حصہ بھی ہوتا ہے کہ ہفتہ وار تعطیل کے بعد نئے ہفتے کے آغاز پر بیزاری، سستی یا اداسی کیفیات کا تجربہ ہوتا ہے۔

حقیقت یہ ہے کہ صرف آپ کے ساتھ دنیا بھر میں کروڑوں افراد کے ساتھ نہیں ہوتا۔

سائنس نے بھی اس بات کی تصدیق کی ہے اور ماہرین کی جانب سے چند جذباتی جذبات کی بات کی گئی ہے جس سے لوگوں کو پیر یا ورکنگ شروع کرنے والا کوئی بھی دن بہت محسوس کرتا ہے۔

ضرورت سے زیادہ کھانا

ہفتہ وار تعطیل پر لوگ خصوصی طور پر کھانا کھاتے ہیں یا گھر سے باہر کھانے کے لیے ضروری ہیں اور زیادہ سے زیادہ کھانا ہی کھانا ہے۔

عام طور پر غذاؤں کے لیے زیادہ مفید بھی نہیں ہوتا جبکہ زیادہ کھانے سے صحت میں کمی آتی ہے اور نئے ہفتے کا آغاز متاثر ہوتا ہے۔

زیادہ وقت سونا

چھٹی کے دن زیادہ وقت تک سونا بہتر ہے لیکن زیادہ دیر تک سونا نقصان دہ ہے۔

آپ کے چھٹی والے دن اگر آپ بہت زیادہ مشقیں کریں گے تو رات کو معمول کے مطابق سونا مشکل اور صبح کی صبح اٹھنے پر پورا نہیں ہوتا، جس سے پیر میں عدم توازن پیدا ہوتا ہے۔

یہ عدم توازن برابر برابر ہے اگلے دن چڑچڑے پن اور سستی کا بنتا ہے۔

اگر آپ کو کام پسند نہ ہو۔

اگر آپ کو کام ہی پسند نہ ہو تو آرام کرنے کے بعد اسے دوبارہ پسند کرنا بہت زیادہ گراں گزرتا ہے اور سستی پن چڑچڑے کا ساتھ ہوتا ہے۔

صحت متاثر ہوتی ہے۔

تحقیقی رپورٹس کے مطابق شام کے بعد صبح کے لوگوں کا یقینًا باقی کے مقابلے میں زیادہ ہوتا ہے، حوصلہ بڑھانے سے غصہ زیادہ آتا ہے اور اس سے ہارٹ اٹیک کا خطرہ بھی بڑھتا ہے۔

بہت زیادہ

آپ دنیا کے کسی بھی ملک میں بھی رہ رہے ہیں لیکن ہم ہفتہ وار تعطیل کے بعد صبح کے معمول سے معمول سے زیادہ نہیں ہوتا اور کسی کی طرح محسوس ہوتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply