0

جناح ہاؤس حملہ، مرکزی ملزمہ خدیجہ شاہ کا گرفتاری دینے کا اعلان

پولیس نے گزشتہ روز سابق وزیرخزانہ سلمان شاہ کی بیٹی خدیجہ شاہ کے چھاپہ مارا اور ان کے شوہر کو صدر میں لے لیا تھا/فوٹوفائل
پولیس نے گزشتہ روز سابق وزیرخزانہ سلمان شاہ کی بیٹی خدیجہ شاہ کے چھاپہ مارا اور ان کے شوہر کو صدر میں لے لیا تھا/فوٹوفائل

جناح پر ایوان کی مرکزی صدر اور سابق وزیر اعظم سلمان شاہ کی صاحبزاد خدیجہ شاہ نے مُلائی آڈیو لیکر کو گرفتاری کا عندیہ دے دیا۔

سماجی میڈیا پر خدیجہ شاہ ایک مشتبہ آڈیو پیغام میں سامنے آیا ہے کہ میں ان کی گرفتاری کے لیے کہہ رہا ہوں، یہ فیصلہ کرنے کے لیے کہ 5 دن میرے لیے بہت مشکل سے گزرے ہیں لیکن مجھے پراوہ نہیں ہے۔ آپ کے والد کے ساتھ کیا وہ رات کو پریشان ہیں ان لوگوں نے میرے والد کے بھائی اور میرے شوہر کو آدھی رات کے گھر میں گھس کر سوال کیا، میرے والد کے بھائی کو جیل نے میرے والد شوگر کے مریض کو رکھا۔ پر اذیت بن کر گزری یہ لوگ میری بھابھی اور بہن کو بھی لے جانے والے۔

شاہ کا کہنا تھا کہ میں کبھی نہیں چاہوں گا کہ میری وجہ سے میں کسی کو بھی کسی خدشے سے اس بات کی اجازت نہیں دیتا کہ ہم کبھی مجرم نہیں ہوں، پاکستانی، آئینی پر یقین رکھتے ہیں۔

واضح رہے کہ لاہور کے جناح ہاؤس پر 9 مئی کو ہونے والے پولیس کی تحقیقات جاری ہیں۔

پولیس نے خدیجہ شاہ جناح ہاؤس کو بتایا کہ پارلیمنٹ کے مرکزی صدر پر خدیجہ ہیں، پولیس کی تحقیقات سے باہر نکلنے کی سی ٹی وی بھی آگئی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply