0

وہ بالی ویڈیو جس نے ‘چھیاں’ اور ‘کچھ کچھ ہوتا ہے’ کی آفر ٹھکرائی

کیا آپ کو علم ہے کہ بالی وڈ کی شہرہ آفاق بات میں کچھ ہوتا ہے ٹینا اور ٹم سانگ چھیاں کی آفر کو ٹھکرا چیک کر رہے ہیں؟__فوٹو: فائل
کیا آپ کو علم ہے کہ بالی وڈ کی شہرہ آفاق بات میں کچھ ہوتا ہے ‘ٹینا’ اور آئٹم سانگ چھیاں کی آفر کو ٹھکرا کر رہے ہیں؟__فوٹو: فائل

بالی وڈ کی ماضی کی فلموں کے کچھ کردار اور گانے ہیں جو اب تک مداحوں کے دلِ اور دماغ پر ہوئے ہیں، انہیں جنت بار دیکھا گیا تھا نہیں پھر انسان کے حقوق کی فلم یا گانا ہی جانا کیوں نہیں؟

اسی شاندار ماسٹر پیس میں 1998 میں ریلیز ہونے والی فلم ‘کچھ کچھ ہوتا ہے’ اور ‘دل سے’ گانا چھیاں۔

لیکن آپ کو علم ہے کہ بالی وڈ کی شہرہ آفاق بات کچھ ہوتی ہے ‘ٹینا’ اور آئٹم سانگ چھیاں کی آفر کو ٹھکرا چیک کرتے ہیں؟

جی ہاں! وہ کوئی بات نہیں بلکہ روینہ ٹنڈن نے اس بات کا انکشاف ایک انٹرویو کے دوران کیا ہے۔

ایک حالیہ انٹرویو کے دوران روینہ ٹنڈن نے دونوں کرداروں کی وجہ بتائی__فوٹو: فائل
ایک حالیہ انٹرویو کے دوران روینہ ٹنڈن نے دونوں کرداروں کی وجہ بتائی__فوٹو: فائل

ایک حالیہ انٹرویو کے دوران روینہ ٹنڈن نے دونوں کرداروں کی وجہ سے بتایا کہ ‘جب کرن جوہر میرے پاس کچھ ہوتا ہے کہ آفر نتیجہ، اس وقت میری وجہ سے خوفزدہ تھا’۔

آپ نے کہا کہ میں نے اسکرپٹ سنانا ٹینا کا کردار مناسب سمجھا لیکن مسئلہ یہ تھا کہ سیکنڈلیڈ میں نہیں تو آنا چاہ رہی تھی، مرکزی کاجل کا کردار میرے مقابلے میں تھا، مجھے اگر کاجل میں سیکنڈ لیڈ کے ساتھ دیکھا۔ فلم میں آئی تو یہ میرے لیے فائدے کو نقصان پہنچاتی ہے۔

روینہ ٹنڈن نے کہا کہ ‘میں اس وقت اس کے بارے میں سوچنا میرے لیے بہت مشکل تھا، مجھے آج تک اس بات کا بہت افسوس ہوا، جب تک ہم دونوں ایک دوسرے کے ساتھ کام نہیں کر سکتے۔’

‘چھیاں چھیاں میں ڈانس نہ کرنے کا آج تک افسوس’

آپ نے کہا کہ میں نے آئٹم سانگ چھیاں نہیں کیں، آج تک مجھے شاہ رخ خان نے فون کیا کہ یہ کرو لیکن میں رضامند نہیں ہوا، مجھے اس وقت لگتا ہے کہ میں اپنے نام کے ساتھ آؤں گا۔ گل کا لیبل نہیں۔

واضح رہے کہ روینہ ٹنڈن کے علاوہ دیگر شلپا شیٹی نے بھی چھیاں ڈانس کرنے سے منع کیا تھا جس کے بعد ملائکہ اروڑا کو کاسٹ کیا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply