0

بالی ویڈیو وہ معروف ہے جس نے اپنی شادی پر صرف 3 ہزار کی رقم کا جوڑا پہنا ہے۔

امریتا راؤ نے 2014 میں آرزو انمول سے شادی کی تھی—فوٹو: فائل
امریتا راؤ نے 2014 میں آرزو انمول سے شادی کی تھی—فوٹو: فائل

بالی وڈ میں اکثر یہ دیکھنے میں آتنا ہوں یا پھر اپنی شادی بڑی دھوم دھم سے کرتے ہیں، شادی کا جوڑا ہو یا پھر مقام مہنگے سے مہنگا ہی منتخب کیا جاتا ہے۔

تاہم آج ہم ایک ایسے ہی معروف بالی ویڈیو کے بارے میں بتا رہے ہیں کہ آپ نے اپنی شادی پر صرف 3 ہزار کا جوڑا دیا ہے۔

ہندوستانی میڈیا رپورٹس کے مطابق ‘ویو اور میں ناؤ خاموشی سے ہٹنے والی فلموں میں کام کرنے والی امریتا را بالی وڈ کی سب سے زیادہ پسند کی جانے والی شخصیت سے ایک دوسرے کی سادگی، ان کی معصومیت، اور ان میں سے ایک ہوں۔ خوبصورتی نے بہت سے مداحوں کو بنایا۔

صرف کئی فلم انڈسٹری سے لیکن ان کے مداح آج بھی ان سے اتنا ہی پیار کرتے ہیں۔

تصاویر: فائل
تصاویر: فائل

امریتا راؤ نے 2014 میں آرزو انمول سے شادی کی تھی ایک بچے کے والدین ہیں، حال ہی میں ایک نیوز پورٹل کو ایک بات چیت کرتے ہوئے، اپنی شادی اور شادی کے لباس میں بھی کھل کر بات کی۔

امریتا راؤ اور آرزو انمول نے پونے کٹراج کے ایک مندر میں شادی کی اور اس کی وجہ سے جوڑے کی یہ شادی عام بالی ویڈیو سے بہت مختلف ہے۔

انٹرویو میں انہوں نے کہا کہ اپنی شادی ڈیڑھ لاکھ ہندوستانی قرضتا صرف قرضے میں، جن میں شادی کے ملبوسات، اور دیگر تمام شامل ہیں۔

سب سے حیران کن بات یہ تھی کہ اپنی شادی کے لیے صرف 3 ہزار ہندوستانی روپے خرچ کیے۔

امریتا نے انمول کے مطابق شادی سے پہلے کہا تھا کہ ہم شادی پر کسی ڈیزائنر کا جوڑا نہیں بلکہ روایتی لباس پہننے کا انتخاب کرتے ہیں جس کی قیمت صرف 3 ہزار روپے تھی جبکہ شادی کے مقام پر۔ صرف 11 ہزار روپے پر خرچ بھی

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply