0

گیلے بالوں میں سونا نقصان دہ ہے۔

گرمی کے موسم میں پیارے دن کے تھکے ہارے لوگ رات سے پہلے نہانا عادت بنا لیتے ہیں لیکن وہ آرام کرتے ہیں، اس بات کی احتیاط نہیں کرتے کہ گیلے کے ساتھ سونا اچھا نقصان دہ ہو۔

کیا آپ کو علم ہے کہ گیلے بالوں کے ساتھ سونا آپ کی صحت پر کس قدر بالوں کا اثر ہوتا ہے؟ اس سے متعلق اے آر وائی نیوز پروگرام کے باخبر سویرا اسکن اینڈ ہیئر ایکسپرٹ ڈاکٹر خرم مشیر نے ناظرین کو اس کے نقصانات سے فائدہ اٹھایا۔

انہوں نے بتایا کہ جب بال گیلے ہیں تو ان کی وجہ سے نرمی اور کروٹیں لینے کا بہت زیادہ امکان ہوتا ہے، اور اگر آپ زیادہ گھر کے اندر چل رہے ہیں تو وہ انتہائی نقصان دہ نہیں ہے۔ صورف بالوں کے لیے نہیں بلکہ اس سے نمونہ یا دیگر بیماریاں بھی جنم لیتی ہیں۔

ڈاکٹر خرم کے مشیر نے کہا کہ گیلے بالوں میں لیٹنے سے خشک ہو تو مزید بڑھ جاتی ہے اور بالوں میں پیدا ہونے والی بو سے سر کی شام کی قسم کی خارش اور خواتین کی افزائش بہت تیزی سے ہوتی ہے، اس کے علاوہ احتیاط نہ کرنے سے۔ خورہ کی شکایت بھی پیدا ہوتی ہے اور گنج پن بھی آسکتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آپ کو پانی کے استعمال نہ کرنے اور بحالت مضبوطی میں ملالیں اور ایک بالٹی صرف ایک چٹکی پھٹکری ڈال کر اسے اچھی طرح مکس اس طرح پانی نہ دیں۔

تبصرے

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply