0

پی ٹی آئی کا عمل پاکستان کے خلاف جنگ کے مترادف ہے: خواجہ آصف

حملہ آوروں کے ٹرائل آئینی طریقہ کار کے مطابق ملٹری عدالت میں ہوں گے، ہم نئی عدالتیں اور نئے قوانین نہیں بنا رہے ہیں: وزیر دفاع کا انٹرویو/ فائل فوٹو
حملہ آوروں کے ٹرائل آئینی طریقہ کار کے مطابق ملٹری عدالت میں ہوں گے، ہم نئی عدالتیں اور نئے قوانین نہیں بنا رہے ہیں: وزیر دفاع کا انٹرویو/ فائل فوٹو

اسلام آباد: وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا ہے کہ وہ سیاسی مخالف ہیں لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ املاک کے خلاف کھڑے ہو جائیں، پی ٹی آئی نے ایسا کیا ہے کہ پاکستان جنگ مترادف کے خلاف ہے۔

عرب ٹی وی سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ 9 مئی کو پی ٹی آئی کے مسلح جتھوں نے عسکری تنصیبات پر کھڑے ہوئے، میانوالی اور لاہور میں پرتشدد واقعہ میں پی ٹی آئی نے کہا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں اس سے پہلے بھی گرفتاریاں ہو رہی تھیں، ان کی بھی گرفتاری ہوئی تھی، میرا اور میری سیاسی پارٹیوں کے کئی لوگ گرفتار ہوئے، لیکن ہم کبھی آزاد سیاست نہیں کرتے۔ پر کبھی عسکری اور سولات پر بات نہیں ہوتی۔

ہم گرفتار ہوئے لیکن ہم کبھی کی سیاست نہیں کرتے: وزیر دفاع خواجہ آصف

وزیر دفاع کا کہنا تھا کہ یہ سیاسی اختلاف ہے لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ املاک پر نظر بند ہو جائیں، پی ٹی آئی کے شرپسندوں نے سوچے سمجھے منصوبے کے تحت عسکری تنصیبات پر حملہ کیا، ایسا عمل پاکستان کے خلاف جنگ مترادف کے خلاف ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ قوانین حملہ آوروں کے ٹرائل آئینی طریقہ کار کے مطابق ملٹری کورٹ میں ہوں گے، ہم نئے عدالت میں موجود ہوں گے اور نئے نہیں بن سکتے، پہلے عدالت کے پاس موجود ہائی کورٹس اور پھر عدالت میں عدالت میں پیش ہوں گے۔ حق حاصل، ہم حالات پر قابو پانے کی کوشش کر رہے ہیں، امن بحال ہو جائے گا اور دن میں حالات معمول پر ہیں۔

خواجہ آصف نے کہا کہ اکتوبر میں اپنے وقت پر ہوں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply