0

پی ایس ایس کا ڈرائی دائرہ کار ملک بھر کی پورٹس تک آگے بڑھ گیا۔

پاکستان سنگل ونڈو ایک پبلک لمیٹڈ ادارہ ہے جس کی ذمہ داری سرحد پار تجارت کو فروغ دینا ہے اور اس کے لیے کاروبار کرنے کے عمل کو آسان بنانا ہے— فوٹو:فائل
پاکستان سنگل ونڈو ایک پبلک لمیٹڈ ادارہ ہے جس کی ذمہ داری سرحد پار تجارت کو فروغ دینا ہے اور اس کے لیے کاروبار کرنے کے عمل کو آسان بنانا ہے— فوٹو:فائل

پاکستان سنگل ونڈو نے ملک بھر کے ڈرائی پورٹس تک اپنی خدمات کا دائرہ کار 3 مئی کو مجبور کیا ہے جس سے سرحد پار تجارت کو جدیدیت کے ساتھ فروغ حاصل ہوگا۔

ملک بھر میں اس تنظیم کے آغاز کے بعد پاکستان کسٹم ٹیرف کے 1 سے 50 ابواب میں رجسٹرڈ تجارتی درآمدات کی کلیئرنس پاکستان سنگل ونڈو (سنگل ڈیکلریشن (SD)) سے سنگل ڈیکلریشن کے تحت ہوگا تاہم یہ سروسز کوئٹہ ڈرائی بندرگاہ کو مستقل رابطہ فراہم کیا جائے

پاکستان سنگل ونڈو کے نظام کو خاص طور پر حا جو بین الاقوامی تجارت سے منسلک کاروباری افراد کو کوئینفرد واحد فراہم کرتا ہے جس کے ذریعے وہ اپنے کاروبار کے معاہدوں کی انفارمیشن اور متنا ت سنگل انٹری کے تحت پاکستا سنگل ونڈو میں جمع کر سکتے ہیں۔ جس کی بدولت ملک کی مختلف اداروں کی ریگولیٹری ضابطوں کو پورا کیا جا سکتا ہے۔

پاکستان سنگل ونڈو نئے نظام کی ان اشیا کی درآمدات کے پلانٹ پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ (DPP)، اینیمل کوآرنٹین ڈیپارٹمنٹ (AQD)، فیڈرل سی سرٹیفیکیشن اینڈ رجسٹریشن ڈپارٹمنٹ (RD FSC&) اور پاکستان اسنڈرڈ اینڈ کالٹی کنڑول (PSQCA) سے تعلق ہے۔ ۔

پاکستان سنگل ونڈو ایک پبلک لمیٹڈ ادارہ ہے جس کا ذمہ دار سرحد پار تجارت کو فروغ دینا ہے اور اس کے لیے کاروبار کرنے کے لیے آسانیاں پیدا کرنا ہے۔

کسٹمز کلیئرنس جدت میں ایک اہم پیش رفت ہے جس سے صرف یہ ڈیجٹلائزیشن کے لیے رواں دواں نہیں ہے بلکہ اس نئے نظام نے کاروبار کرنے کے نظام کو بھی آسان بنا دیا ہے۔

اس موقع پر پاکستان ونڈو کے ای اور سید آفتاب حیدر کا کہنا ہے کہ پی ایس پی سنگ ڈرائی پورٹس کی خدمات کے ادارے کا اہم کارنامہ ہے جس میں کسٹمز کلنس کے مراحل آسان ہو جائیں اور کاروبار کو ایک اہم سودا میسر، کاروبار کریں گے۔ برادری کے تعاون سے ہم یقین رکھتے ہیں کہ یہ نیا نظام تاجروں کو ایک جیسا اور آسان چینل فراہم کرتا ہے جس سے تجارت کے لیے خواہ ترقی حاصل کی جاسکتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس بات کی یاد دہانی کروائی کہ پاکستان سنگل ونڈو کے ان اقدام سے تاجروں کو آسانی سے ہم آہنگی کی صورت میں اور کسی صورت صورت حال میں مدد فراہم کرے گی۔

اس نظام کو مؤثر بنانے کے لیے شراکت دار اس ڈیجیٹل پلیٹ فارم اور اس کی خدمات کو استعمال کریں تاکہ اسکی کارکردگی میں مزید لائی جا سکے۔ پی ایس سسٹم کمپنی فار سسٹم کا بہتر نقطہ نظر یہ ہے کہ اس میں ٹرک، لاجسٹک اور پورٹ ٹرمینل، کلیئرنگ ایجنٹ اور فریٹورڈ بھی شامل ہیں میں اہم معاونین۔

اس کے بعد اس نظام کے تحت اپلیکیشن تاجروں کو تجارت کی موجودہ صورتحال سے فائدہ حاصل ہوتا ہے اور بندرگاہ اور ڈرائی پورٹ کے درمیان اور حرکت کو بہتر بناتا ہے جس سے صرف تاجروں کو اعتماد حاصل ہوتا ہے۔

پاکستان سنگل ونڈو ایک مربوط ڈرائی پورپورٹ اس کا نظام قائم کر رہا ہے جس پر عمل درآمد کرانا ہے جس میں عوامی اور نیٹ سیکٹر کے شراکت دار ڈرائی پورٹ سے منسلک ہوں جو انہیں سنگل پوائنٹ پلیٹ فارم بنائے تاکہ تجارت کو نقل وحرکت کو آسانی سے پہنچایا جا سکے۔ سے دیکھا جا

اس وقت تک اس نظام کے تحت اپلیکیشن تاجروں کو تجارت کی موجودہ صورتحال سے فائدہ ہوتا ہے اور ڈرائیونگ اور ڈرائیو پورٹ کے درمیان نقل و حرکت کو بہتر بندرگاہ بناتا ہے جس سے تاجر برادری کا اعتماد حاصل ہوتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply