0

پٹرول کی نئی قیمت کیا ہوگی ؟ عوام کے لئے اہم خبر آگئی

اسلام آباد : اوگرا پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں سے متعلق سمری آج شام پیٹرولیم ڈویژن بھیجے گا، وزیراعظم کی منظوری کے بعد نئی قیمتوں کا اعلان کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں کا اعلان آج کیاجائے گا، ذرائع نے کہا ہے کہ قیمتوں سے متعلق حکومتی فیصلہ اوگراسمری کی روشنی میں ہوگا تاہم ممکنہ ردوبدل کتنا ہوگا؟ اوگرا کی ورکنگ کے بعد تخمینہ سامنے آئے گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ اوگرا قیمتوں سے متعلق سمری آج شام کو پیٹرولیم ڈویژن بھیجے گا، اوگراسمری پرنگراں وزیراعظم کوسفارش کی جائے گی اور وزیراعظم کی منظوری کے بعد قیمتوں کا اعلان کیا جائے گا۔

ذرائع نے بتایا کہ گزشتہ2ہفتے میں ڈالر کےمقابلے روپے کی قدر2.27فیصد گرگئی، اسی دوران ایک ڈالر281.47روپےسے بڑھ کر287.87روپےہوگیا۔

ذرائع کے مطابق گزشتہ2 ہفتوں میں عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت3 فیصد کم ہوئی، اسی دوران خام تیل کی قیمت 85.19 ڈالر سےکم ہوکر82.63 ڈالر ہوگئی۔

خیال رہے تیل کی عالمی قیمت میں کمی کے بعد پاکستانی عوام کو بھی اس کا ریلیف دینے کا امکان ظاہر کیا جارہا ہے، باخبر ذرائع کے مطابق پٹرول اور ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمتوں میں 15 نومبر سے آئندہ 15روز کے لیے8 روپے سے10 روپے فی لیٹر تک کی کمی متوقع ہے۔

واضح رہے کہ یو ایس ویسٹ ٹیکساس انٹرمیڈیٹ کروڈ آئل کی قیمت جولائی کے بعد 4 فیصد کم ہو کر کم ترین سطح 78 ڈالر فی بیرل پر آگئی ہے۔

Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply