0

عامر نے بابر کوٹیل اینڈر کہنے سے متعلق بیان پر وضاحت کی۔

میں بابر کو آج بھی پاکستان کا بہترین پلیئر مانتا ہوں، ہمارا کوئی ذاتی مسئلہ نہیں: کرکٹر کی انٹرویو میں گفتگو/تصاویر
میں بابر کو آج بھی پاکستان کا بہترین پلیئر مانتا ہوں، ہمارا کوئی ذاتی مسئلہ نہیں: کرکٹر کی انٹرویو میں گفتگو/تصاویر

کرکٹر محمد عامر کا کہنا ہے کہ پی ایس ایل کے دوران بابر اعظم اور تیرے بولنگ کرنے والے میرے بیان کو ویوز اور چورن بیچنے کے لیے آگے بڑھنے کے لیے پیش کش کرتے ہیں۔

حال ہی میں ایک انٹرویو میں محمد عامر کی طرف سے اپنے یوٹیو چینل پر بھی شیئر کیا گیا جس میں انہیں بابر اعظم کی کپتانی اور پی ایس ایل کے بارے میں بیان دیتے ہوئے بتایا گیا کہ

اب کپتان کی تبدیلی کا کوئی جواز نہیں بنتا: محمد عامر

ایشیا کپ اور پھر ورلڈکپ میں ٹیم کے کپتان فاسٹ بولر محمد عامر کا کہنا تھا کہ اب پی سی کے اعلان کے بعد پاکستان ٹیم کے کپتان کا اعلان کرنا چاہیں گے کہ اب ورلڈکپ میں اب وقت نہیں آیا۔ کپتان کی اجازت کا کوئی جواز نہیں بنتا، اب پی سی بی کو بابر اعظم کو بھی کرینا چاہیں گے کہ کپتان میں ان کو بھی واضح کر دوں گا اور واضح وہ پی سی بی کی عوامی پارٹی کے ساتھ مل کر ٹیم کے لیے منصوبہ بندی کرسکے۔

انہوں نے کہا کہ بابر ورلڈکپ پاکستان کی ٹیم بہترین ہے، بابر ورلڈکپ اور ایشیا کپ کے لیے پاکستانی ٹیم کی قیادت کرچکا، اب پاکستان ٹیم کے پاس بابر کے علاوہ آپ کو ورلڈکپ کے لیے بھی بہتر نہیں ہے۔ تجربہ کار کپتان چاھتا ہے اور بابر کے پاس تجربہ بھی ہے لہٰذا پی سی بی کو بھی اب بابر اعظم کے انتخاب سے کپتان اعلان کرنا چاھئے۔

دوسری طرف سے محمد عامر نے پی ایس ایل کے دوران بابر کوٹیل اینڈر سے متعلق بیان کرتے ہوئے کہا کہ ‘میرا ان لوگوں سے تعلق رکھنے والے نے اس کو غلط طریقے سے بیان کیا، آپ لوگوں نے میرا کوئی ایک انٹرویو بھی کیا۔ ایسا کر کے دکھاؤ جس کے دوران میں نے کہا کہ بابر کے لیے ایک ایوریج پلیئر ہے یا فارغ ہے، میں نے اپنے ہر انٹرویو میں بابر کو پاکستان کا بہترین پلیئر تسلیم کیا ہے کہ میں یہ تجربہ کر رہا ہوں کہ بابر کی تکنیک کی وجہ سے۔ بابر کو ون ڈے اور ٹیسٹ میچز میں بولنگ کرنا ہے، پھر یہ کیوں کہ میرے لیے وہ اینڈر والے کھلاڑی ہیں۔

فاسٹ بولر نے بھی اس کا کہنا تھا کہ میرے سامنے بابر اعظم ہو یا کوئی اینڈر کھلاڑی، میرے لیے وکٹ لینا زیادہ اہم ہے، کیوں کہ اس سے ٹیم کو تعلق ہے، بابر سے۔ میرے بیان کو کچھ لوگوں نے کہا کہ ویور شپ پسند ہوتی ہے انہوں نے غلط انداز میں پیش کیا، میری بات اور بابر کی تو ہم ملتے ہیں جب بابر میری عزت کرتا ہوں اور بابر کو آج بھی پاکستان کا بہترین پلیئر مانتا ہوں۔ کوئی ذاتی جھگڑا

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply