0

پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں نیا ریکارڈ قائم

کراچی: پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں کاروباری ہفتے کے دوسرے دن زبردست تیزی دیکھی جارہی ہے، جس سے انڈیکس تاریخ کی بلند ترین سطح پر آگیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اسٹاک مارکیٹ نے ایک اور تاریخ رقم کرلی، ہنڈرڈ انڈیکس 142پوائنٹس اضافے کے ساتھ اب تک کی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا۔

پاکستان اسٹاک مارکیٹ 56 ہزار665پوائنٹس پربند ہوئی، مارکیٹ میں دن بھراتارچڑھاؤ دیکھا گیا۔ دوران ٹریڈنگ انڈیکس میں زیادہ سے زیادہ 350 پوائنٹس کا اضافہ ہوا۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ آئی ایم ایف کی جانب سے مثبت مذاکرات اور عام انتخابات کی تیاری کی وجہ سے سرمایہ کاروں کا مارکیٹ میں اعتماد بحال ہوا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ہفتہ پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں مجموعی طور پر مثبت ریکارڈ ساز کاروباری رہا، کاروباری ہفتے میں ہنڈریڈ انڈیکس میں 2268 پوائنٹس کا زبردست اضافہ ہوا۔

ہینڈرڈ انڈیکس ایک ہفتے میں 4.25 فیصد اضافے سے بلند ترین سطح 55391 پر بند ہوا، کاروباری ہفتے میں 100 انڈیکس 3213 پوائنٹس کے بینڈ میں رہا۔

ہنڈریڈ انڈیکس کی ہفتہ وار بلند ترین سطح 55506 رہی، ہنڈریڈ انڈیکس کی ہفتہ وار کم ترین سطح 53166رہی جبکہ بازار میں ایک ہفتے میں 2 ارب 17 کروڑ شیئرز کے سودے ہوئے۔ شیئرز بازار کے ہفتہ وار کاروبار کی مالیت 77 ارب 44 کروڑ روپے رہی۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ آئی ایم ایف سے مثبت مذکرات، کرنٹ اکاؤنٹ خسارے میں کمی، ترسیلات زر میں اضافہ، درآمدات میں کمی اور برآمدات میں اضافہ کی وجہ سے سرمایہ کاروں میں اعتماد دیکھا جا رہا ہے۔

Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply