0

جعلی پاسپورٹ پر آنے والا افغان شہری ڈی پورٹ

امیگریشن حکام نے حائل انٹرنیشنل ایئرپورٹ پرغیر قانونی طریقے سے سعودی عرب آنے والے ایک افغان شہری کو دوسری پرواز سے روانہ کردیا۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق حائل ایئرپورٹ حکام کا اس حوالے سے کہنا ہے کہ مسافر کا تعلق افغانستان سے تھا وہ جعلی پاسپورٹ پر سعودی عرب پہنچا تھا۔

ایئرپورٹ حکام کے مطابق جس افغان مسافر کو واپس کیا گیا ہے وہ ماضی میں مملکت میں اقامہ قانون کی خلاف ورزی کا مرتکب ہوچکا تھا۔

سعودیہ کے قانون کے مطابق جوغیرملکیوں کو ڈی پورٹ کیا جاتا ہے انکی جملہ تفصیلات کو امیگریشن ادارے میں درج کیا جاتا ہے۔

اگر ڈی پورٹ یا بلیک لسٹ ہونے والے مسافر کسی طرح مملکت میں واپسی کی کوشش کرتے ہیں تو امیگریشن کے سسٹم میں انکی شناخت کرنے کے بعد انہیں دوسری فلائٹ سے ہی ڈی پورٹ کردیا جاتا ہے۔

دوسری جانب برطانیہ پہنچنے والے افغان پناہ گزین نئی مشکل میں گھر گئے ہیں، برطانیہ کے محکمہ داخلہ نے لگ بھگ ایک ہزار افغان پناہ گزینوں کو ہوٹل خالی کرنے کے لیے 15 دسمبر کی ڈیدلائن دی ہے۔

غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق برطانیہ کی لوکل گورنمنٹ ایسوسی ایشن (ایل جی اے) نے کہا ہے کہ جن افغان شہریوں نے افغانستان میں برطانیہ کے مفاد میں کام کیا، وہ بھی ہوٹل خالی کرنے کی حکم کے بعد سڑکوں پر سونے پر مجبور ہوجائیں گے۔

نئے اعداد و شمار سے یہ انکشاف ہوا ہے کہ پانچ ہزار 200 سے زیادہ یوکرینی خاندان بھی اس وقت ’بے گھر ہونے کی مد میں امداد‘ حاصل کر رہے ہیں۔

ایل جی اے کے چیئرمین شان ڈیوس کا کہنا ہے کہ کونسلز بے گھر ہونے والے افغان اور یوکرینی خاندانوں کی تعداد پر تشویش کا شکار ہو رہی ہیں۔ اس شرح میں ممکنہ طور پر بڑا اضافہ ہو سکتا ہے۔

Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply