0

شادی یہ سوچ کر کہ دیکھ سکوں لوگ پورے دن سوتے ہیں؟ مدیحہ افتخار

حسن ہم نے کبھی خود پر اداکاری سے تھک کر تو آپ کو چھوڑنے کا سوچتے ہیں : بات چیت/فوٹوفائل
حسن ہم نے کبھی خود پر اداکاری سے تھک کر تو آپ کو چھوڑنے کا سوچتے ہیں : بات چیت/فوٹوفائل

پاکستانیوں میں پاکستانیوں اور شاعروں میں افتخار شوبز ان ستاروں سے ہیں جو کبھی چمکتے ہیں لیکن اپنے کام کی روشنی چھوڑ دیتے ہیں۔

2018 کے بعد ایک بار شوبز سے ایک دور سے گزرنے کے باوجود بہت سے حالات میں ایک نجی ٹی ڈرامے کو دیکھا گیا جس پر ایک مختصر انٹرویو میں گفتگو کی گئی۔

شوبز چھوڑنے سے متعلق سوال کیا کہ جس میں کوئی کردار ادا کرنے والا بھی نہیں تھا، میں خود اس بات پر بھی یقین نہیں رکھتا تھا یہ بھی یقین ہے کہ ہم خوابیدہ ہم نے کبھی خود کو خود پر نشانی سے تھک جانا ہے تو خود کو چھوڑنے کا سوچتے ہیں لیکن اداکاری کو خیر آباد بھی نہیں سمجھتے۔

مدیحہ افتخار کے مطابق جب میں اداکاری کر رہی تھی اس دوران سوچا کہ اب بہت بڑی شادی کرنی چاہیے تاکہ دیکھ سکوں کہ لوگ دن سوتے ہیں؟ موویز کیسے ہیں؟ اور گھر سے انجوائے کرتے ہیں؟ لہٰذا میں شادی کرنے کے بعد شادی کرنے کے بعد شوہر نے کہا کہ کام کرلو میں یہ دیکھو کہ مجھے گھیرنا انجوائے کرنا دو ڈھائی سال کے بعد مجھے احساس ہوا کہ مجھے ایک پراجیکٹ کے بعد کام کرنا چاہیے۔ اب حال ہی میں شوبز میں واپس آئی۔

رہے ہیں کہ اعزاز احمد افتخار نے 2015 میں شادی کے بعد شوبز سے کنارہ کشی کی کوشش کی تھی تاہم 2018 میں مکمل کرنے کے بعد ایک پراجیکٹ کے شوبز انٹری دی لیکن ایک پراجیکٹ کے بعد ایک بار پھر اسکرین کے لیے کئی اسکرین واضح نہیں ہو گئیں۔ اب ٹی وی سکرین پر دیکھا گیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply