0

اور پیارے گروپ کریں گے؟ شوبز کا عمران خان کی گرفتاری پر ردعمل

عمران خان کی گرفتاری قوم اور پاکستان کے لیے سیاہ دن ہے: مایا علی/ تصاویر
عمران خان کی گرفتاری قوم اور پاکستان کے لیے سیاہ دن ہے: مایا علی/ تصاویر

سابق وزیر اعظم عمران خان کی گرفتاری پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے اسے قوم نے دن قرار دے دیا۔

مایا علی نے تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی گرفتاری پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے انسٹاگرام ویڈیو شیئر کی جس میں درج تھا کہ عمران خان کی گرفتاری قوم اور پاکستان کے سیاہ دن، اپنے کپتان اور واحد کھلاڑی کو ان لوگوں کے جذبے کے مطابق میں اسی طرح کی باتوں سے پوچھتا ہوں، انہوں نے یہ بھی لکھا ہے کہ اور اس کے ساتھی گروہ گے؟

سکرین گریب
سکرین گریب

اسی کے ساتھ ساتھ دوسری اسٹوری شیئر کریں جو کہ پی ٹی آئی کے عملدار چیئرمین پی ٹی آئی کی گرفتاری کے لیے جانے والی ہنگامہ آرائی سے متعلق ہے، اس کے بعد میں آپ کو سب سے زیادہ نقصان پہنچاتا ہوں۔ نہیں پہنچتے، دوسرے لوگوں کی گاڑیوں، دکانوں اور موٹرسائیکلوں کو نقصان نہیں پہنچتا اور جو کپتان کی حمایت میں فائدہ اٹھاتے ہیں ان سے باہر نکلتے ہیں

سکرین گریب
سکرین گریب

آپ نے اپنی ذخیرہ اندوزی میں یہ بھی لکھا ہے کہ یہ ایک غلط راستہ ہے اور ہمیں کسی کو نقصان پہنچانے کے لیے اس کو سمجھداری سے تسلیم کیا جاتا ہے اور جو لوگ املاک کو نقصان پہنچاتے ہیں وہ ہم سے نہیں جانتے اور ہم جانتے ہیں۔ وہ کون لوگ

مایا علی نے مزید کہا کہ اس مشکل وقت میں لوگوں کی مدد کریں اور ایک قوم کی طرح اپنے ملک کو چلانے کے لیے ہمارے کپتان چاہتے ہیں۔

سکرین گریب
سکرین گریب

دوسری جانب مریم نے عمران خان کی گرفتاری پر ایک پیغامی تبصرہ کیا ہے جبکہ پاس امر خان بھی انسٹاگرام پروگرامی شیئر کرتے ہوئے موجودہ صورتحال پر غصے کا اظہار کرتے ہیں۔

سکرین گریب
سکرین گریب

کافی ماھرہ خان نے ملکی حالت پیش نظر اللہ سے طلب کی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply