0

وزیراعظم کی ترکیہ میں اہم کاروباری شخصیات سے ملاقاتیں

پاکستان اور ترکیہ تاریخی برادرانہ دوستی سے آئی توقع چاہتے ہیں، براہ راست پاکستان غیر ملکی سرمایہ کاری کے لیے خصوصی طور پر دے رہا ہے: وزیر اعظم— فوٹو: پی ڈی۔
پاکستان اور ترکیہ تاریخی برادرانہ دوستی سے آئی توقع چاہتے ہیں، براہ راست پاکستان غیر ملکی سرمایہ کاری کے لیے خصوصی طور پر دے رہا ہے: وزیر اعظم— فوٹو: پی ڈی۔

شہبازشریف نے ترکی کے بڑے صنعت کار، سرمایہ کار، اداروں کے سربراہان اور اہم کاروباری شخصیات سے ملاقاتیں کرتے ہوئے ترک کو پاکستان میں سرمایہ کاری کے مشائخ اور منصوبوں میں حصہ لینے کی دعوت دی۔

مختلف جماعتوں سے اپنی ملاقاتوں کے دوران ان کے استقبال کے لیے شمسی توانائی، متبادل بالخصوص توانائی، خاصاسٹرکچر اور سالڈ منیجمنٹ کے شعبوں میں مشترکہ منصوبے پر بات چیت کی۔

آپ کا کہنا ہے کہ اور ترکیہ برادرانہ دوستی سے بات کرنا چاہتے ہیں، پاکستان براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری کے لیے خصوصی طور پر دے رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کولا، سی آئی سی آئی کے سیٹ کے اسٹریٹجی آفس، سی ای اور یا کریم ہی اور آتے یرلیک سے بھی ملاقات کی۔

اپنے دورے کے موقع پر شہبازشریف نے چیئرمین اور صدر ڈیک نیل اولپاک محمد پاک ریٹائرم سنان آک اور زورلو گروپ اور چیئرمین احمد البارک گروپ سے بھی ملاقات کی۔

یاد رہے کہ شہبازشریف کے صدر رجب طیب اردوان حلف برداری کی تقریب میں شرکت کے لیے دو روزہ دورے پر گئے جہاں انہوں نے ترک صدر رجب طیب اردوان کی تقریب حلف برداری میں شرکت کی۔

شہباز شریف کے بعد ازاں شہباز شریف نے ترکی کے صدارتی محل میں ہونے والی تقریب میں صدر رجب طیب اردوان سے ملاقات کی اور انہیں مبارکباد پیش کی۔

ترک میڈیا کے مطابق گرینڈ نیشنل اسمبلی کے رجب طیب اردوان سے ترکی کے صدر کا حلف لیا، حلف برداری کی تقریب میں 21 سربراہان ممالک اور 13 وزرائے اعظم شریک ہوئے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply