0

ٹیسٹ کرکٹر سمیع اسلم نے پاکستان چھوڑ کر امریکہ منتقل کی وجہ بتادی

ٹیسٹ کرکٹر سمیع اسلم نے پاکستان چھوڑ کر امریکہ منتقل ہونے کی وجہ بتادی۔

27 تاریخ سمیع اسلم پاکستان کی جانب سے 13 ٹیسٹ میچز اور 4 ون ڈے میچ کھیلے جارہے ہیں، ان کے کریئر کا آغاز 2015 میں ہوا اور 2017 کے بعد انہیں کوئی موقع نہیں ملا، 76 فرسٹ کلاس میچز، 80 لسٹ اے میچز اور 34 ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلنے کا موقع ملا۔

سمیع اسلم عید منانے کے لیے پاکستان آئے تھے، امریکہ روانگی سے قبل جیو نیوز سے خصوصی گفتگو میں سمیع اسلم نے پاکستان چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

‘زندگی جب اچھا موقع تو ملنا چاہنا’

سمیع اسلم نے کہا کہ پاکستان چھوڑنے کے وقت میرے دماغ میں کئی سوالات ہوتے تھے لیکن جب مجھے اچھا موقع ملا تو اچھا موقع ملنا چاہنا چاہیے، وہاں بھی کرکٹ کھیلتا ہوں، اس کے علاوہ مواقع بھی۔ میں آپ سے مطمئن ہوں۔

انہوں نے بتایا کہ پاکستان میں یہ مواقع نہیں مل رہے تھے، 2018 میں ٹیم کے ساتھ کر کے مجھے کوئی میچ نہیں کھلایا، ڈومیسٹک میں میری اچھی پرفارمنس ہوتی تھی، ٹیسٹ میچ کے انتخابات میں 4، 5 آپس میں ڈراپ ہوتے ہیں۔ ہوا، نئے ڈومیسٹک اسٹرکچر میں 900 سے اوسط حد سے 80، اور پھر 2020 میں کوڈ دور میں 30 رکنی اسکواڈ میں بھی میرا نام نہیں آیا۔

کرکٹر نے کہا کہ میں سمجھ رہا تھا کہ اگر پانچ کا انتخاب ہوا تو میرا نام آئے گا تب میں نے سوچا کہ اب مجھے دینا نہیں، اس کے لیے اچھا موقع ملا، اس کے لیے اب مطمئن ہوں۔ ۔

پاکستان کی طرف سے لمبا کھیلنا میرا خواب تھا: سمیع اسلم

سمیع اسلم کے دل میں خیال آتا ہے کہ وہ لمبا کھیل کھیل سکتے ہیں، کہتے ہیں کہ پاکستان کی طرف سے لمبا کھیلنا میرا خواب دیکھتا ہے، اس کے بارے میں خیال آتا ہے لیکن اپنی زندگی کو بھی یہیں یاد رکھنا ہے۔ نظر نہیں آرہا تھا، میں نے یہاں کرکٹ ہی کھیلنا تھا جو اب امریکہ میں کھیل رہا ہے۔

سمیع اسلم کے امریکہ میں خطے کے نقشے سے خاصے چُرے ہیں، ان کے بارے میں بتایا گیا ہے کہ وہ امریکہ کے پوش علاقے میں موجود ہیں جہاں ایلون مسک نے دنیا کے بڑے امیر رہتے ہیں۔

سمیع اسلم نے اس کے بارے میں بتایا کہ میں نے اپنے علاقائی بیان سے کسی دوست کو انٹرویو نہیں دیا تھا، میرے گھر میں آیا تو میرے گھر کی ویڈیو اپ لوڈ کی اور بتایا کہ کس علاقے میں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میری قوم کے ساتھ فرانسسکو کی ویلیو میں جہاں ایلون مسک کے ساتھ دنیا کے بہترین لوگ رہتے ہیں، میری قوم کے چرچے امیر کے بعد اپ لوڈ ہونے والے لوگ ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply