0

فیس بک میں خاموشی سے بڑی تبدیلی کی گئی۔

کمپنی نے اسکوپشن سے کوئی اعلان نہیں کیا / رائٹرز فوٹو
کمپنی نے اسکوپشن سے کوئی اعلان نہیں کیا / رائٹرز فوٹو

دنیا کے مقبول ترین سماجی میڈیا نیٹ ورک نے فیس بک خاموشی سے اپنے ٹاپ ورژن میں تبدیلی کی جس کا علم بیشتر افراد کو نہیں ہوسکا۔

درحقیقت اس تبدیلی کے بعد کے ٹاپ ٹاپ ورژن پر فیس بک استعمال کرنے کا تجربہ تبدیل کیا جائے۔

اگر آپ کو علم نہیں ہے تو آپ کو آپ نے فیس بک اینڈرائیڈ اور آئی ایس ایپس کے بعد ڈیسک ٹاپ ورژن کے لیے بھی 2 ہوم فیڈ متعدی کرا دیا ہے۔

ایک تو فیس معمول کا ہوم فیڈ جو اس پر نظر آتا ہے، جس میں الگورتھم سسٹم پوسٹس کا تعین کرتا ہے۔

لیکن ایک مکمل نیا ہوم فیڈ بھی خاموشی سے متضاد کرایا گیا ہے جس میں دوستوں، گروپس، فیس بک پیجز اور فیورٹ اکاؤنٹس کی نئی پوسٹ پوسٹ کرنا ممکن ہے جبکہ وہاں سجیسٹ فار یو پوسٹ نظر نہیں آتا۔

یہ نیا ہوم فیڈ فیس بک ویب سائٹ پر بائیں طرف موسٹ ریسنٹ کے آپشن میں چھپا ہوا ہے، جس کا نام تبدیل کر دیا گیا ہے۔

جولائی 2022 میں موبائل ایپس کے لیے اس تبدیلی کو متعدی کرتے ہوئے مارک زکربرگ نے بتایا تھا کہ صارفین کی جانب سے ایک فیچر کی طرف بہت زیادہ رسک کیا گیا تھا اور وہ اپنے دوستوں کی تمام پوسٹس لکھنا چاہتے تھے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے ایک نیا ہوم فیڈ متعدی کرایا ہے جہاں آپ اپنے دوستوں، گروپس، پیجز اور دیگر پوسٹس کو کرانیکل آرڈر میں دیکھیں۔

فیس بک میں صارفین کے خیال کو تلاش کرنے والے کو مدنظر رکھتے ہوئے الگورمز کی طرف سے مواد ریکومینڈ کیا جاتا ہے لیکن اس کا ٹاپ ورژن کا نیا ہوم فیڈ بنیادی طور پر تازہ ترین پوسٹ کا ڈسکوری انجن ہے۔

میٹا کی طرف سے فیس بک میں یہ تبدیلی اس سوشل میڈیا نیٹ ورک کو ٹک ٹوک بنانے کی کوششوں کا حصہ محسوس ہوتا ہے۔

ٹک ٹاک بھی متعدد موضوع میں نئی ​​فیڈز کا اضافہ حالیہ مہینوں میں کیا گیا ہے تاکہ صارف اپنی پسند کے مطابق مواد کو آسانی سے تلاش کر سکے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply