0

شہداء کی لازوال قربانیوں کی کسی کو بھی مجروح کرنے کی اجازت نہیں دی جاسکتی، آئی ایس پی آر

تصاویر: فائل
تصاویر: فائل

ملک بھر میں آج یوم شہدائے پاکستان منایا جائے۔

یوم تکریم شہداء موقع پاک فوج کے خاندانی تعلقات عامہ (آئی ایس پی) کا کہنا ہے کہ شہداء کی لازوال قربانیوں کو بھی مجروح کرنے کی اجازت نہیں دی جاسکتی اور پاکستانی قوم شہداء کے قابل فخر اعزاز گی ۔

آئی ایس پی آر کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ شہداء ہمارے فخر تھے اور ہم شہید ہو جائیں گے، پوری قوم کے لیے ہر شہری کو خراج عقیدت پیش کرنے کا دن ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق شہداء پاکستان اور ملک کا عظیم اثاثہ ہیں ہمارے چیئرمین جوائنٹ فائیس آف ہیل اسٹیٹ کمیٹی،روسز لاگس، فوجی، سول سوسائٹی کے نمائندوں نے بھی شہدائے پاکستان کو خراج عقیدت پیش کیا۔

دوسری جانب صدر ڈاکٹر عارف علوی نے اپنے بیان میں کہا کہ آج ہم اپنے شہداء کو کبھی نہیں چھوڑیں گے، ہم ان کی عزت کریں گے، قوم کے بہادر بیٹوں اور بیٹیوں سے اپنی لازوال محبت کا اظہار کرتے ہیں۔ تفصیلات

واضح رہے کہ گزشتہ روز شہدائے پاکستان کی قربانیوں کو خراج تحسین پیش کرنے کا فیصلہ کیا گیا جس کے تحت 25 مئی کو شہدائے پاکستان منانے کا اعلان کیا۔

یہ دن منانے کا مقصد شہداء کی لازوال قربانیوں کی تازہ کاری کرنا اور قوم کو یہ پیغام بھی دینا ہے کہ شہداء، اُن کی بات اور یادگاروں کا ہر پاکستانی کا فخر ہے۔

آج ملک بھر میں شہداء کے ایصال ثواب کے لیے قرآن خوانی اور دعاؤں کا مشورہ دیا جائے گا جب افواہِ پاکستان، پولیس اور دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کی یادگار شہداء پر سلامی دی جائے۔

اس کے علاوہ اس کے جی ایچ کی، ائیر اور پکڑے گئے ہیڈکوار میں دیگر متعدد یادگار شہداء پر ہوں گے جب کہ حکومت مخالف اور آزاد کشمیر اورگلگت کشمیر میں یادگار شہداء کو بھی کم کر دیتا ہوں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply