0

امریکہ میں ڈرائیور نے تارکین وطن کی گاڑی پر گاڑی چلا دی، 7 افراد کو تلاش کیا۔

کارکنان اور زخمیکین وطن کا تعلق وینزویلا سے تھا اور یہ لوگ چند روز قبل ہی گاہ کے لیے آئے تھے: اوزینم سینٹر— فوٹو: رائٹرز
کارکنان اور زخمیکین وطن کا تعلق وینزویلا سے تھا اور یہ لوگ چند روز قبل ہی گاہ کے لیے آئے تھے: اوزینم سینٹر— فوٹو: رائٹرز

امریکی ریاست ٹیکساس ڈرائیور نے تارکین وطن کی گاڑی گاہ پر تیز رفتاری سے چلایا جس کے نتیجے میں سات افراد جبکہ دس گاڑی سے زخمی ہو گئے۔

مقامی خبر ایجنسی کے مطابق واقعہ ٹیکساس کے سرحدی شہر براؤنز کو بے تار گھر مفت فراہم کرنے والے ملک کی طرف سے نجی تنظیم کی طرف سے بشپ اینرک اور زینم قائم سینٹر کے سامنے بسٹینڈ پیش کیا گیا۔

اوزینم چیئرمینڈو کا کہنا تھا کہ وکٹر ملڈو کا کہنا تھا کہ ان کا تعلق وینزویلا تھا اور چند روز قبل ہی گاہ پر تارکین وطن سے آئے تھے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق پولیس نے ڈرائیور کو ڈرائیونگ میں لاپرواہی کے ذریعے تفویض شروع کر دیا۔

پولیس کی جانب سے خون کے نمونے بھی لیے گئے ہیں تاکہ اس کی طرف سے ڈرائیونگ نشہ آور مادوں کا استعمال کیا جا سکے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ یہ واضح نہیں ہے کہ دانستہ تارکین وطن کو ٹارگیٹ کرنے کے نتیجے میں پیش آیا تھا یا یہ ایک حادثہ تھا، بارڈر پیٹرول مارشدگان کی شناخت کے لیے کوششیں جاری ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز ٹیکساس کے الین کے مال میں شہر کے علاقے میں 9 افراد ہلاک ہوگئے تھے۔

انتظامیہ سے متعلقہ حکام کا کہنا تھا کہ مجھے آواز سنائی دیتی ہے کہ قریب ہی موجود پولیس کے مال پر حملہ آور کو گولی ماردی، تاہم اس کی وجہ یہ ظاہر نہیں ہوتی کہ آپ کو کوئی نقصان نہیں پہنچا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

Leave a Reply